Läxor :) <3 '

Heej alla läsare <3'
Nu har jag städat mitt rum och ätit det blev att jag lagade maten för det var bara jag och Denise som skulle äta för mamma , Alexander och Benjamin hade redan ätit när dem kom hem. Det blev köttbullar och djulmakaroner :)
Vi skypade i 1 timme och en halv timme sen när jag hade städat och ätit skypade ja och Sofia i typ 45 min men jag har målat grafiti naglack på ena handen andra kan jag inte själv haha. I morgon börjar vi 9.10 SOVMORGON YES :)
Nu ska jag ringa Jonna om cheerleadingen i morgon puss <3 '
Före hehe vet att jag hade stökigt rum men hade mer som jag inte tog kort på ;)
Efter mycket renare ;)
Min bäddade säng som jag bäddade vet inte varför ska ju lägga mig om någon timme ;)
Och tillslut jag och min söta pjamas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0